2014年3月23日 星期日

黃豆2食法

唔知大家會唔會好似我咁成日買左D食材諗住返屋企整, 點知擺擺下又冇左一會事,真的好冇耐囉,試過奶奶送俾我的澳洲大鮑魚都擺到過左期,唉....仲有其他食材都不再說了,因為真的唔好意思晒左$同晒左人地送俾我的個份心意, 所以我決定每一月都要清個儲物櫃, 今次清左依包我早幾月前買的有機黃豆,初頭諗住煲黃豆苦瓜排骨湯的, 但怕家人唔太LIKE, 所以轉左整好味又健康的豆漿,HEHE.....
首先將黃豆洗淨再加水浸過夜...

之後再攪拌機將D黃豆同水分幾次的攪左佢, 而個份量係 一杯豆的份量就加二杯半的水落去一齐攪.

之後再將已攪好的豆漿放內已放有布的筲機內面, 之後等佢慢慢地過濾落個鍋到, 其實正常來用魚袋已經ok, 可惜家中的魚袋已經用晒, 所以就用依個方法, 但d豆漿一樣咁滑的.HEHE.....

過濾的動作前後做2次到就OK LA, 之後加埋D凍糖就可以拎去煮啦 (甜的程度可以自己調教)....煮的過程中會有D白色的水泡浮起的, 只慢慢將拎走就OK LA....
睇下, 一杯好味又有益的豆漿只需一個鐘頭就完成啦...大家的可以試下的

係做過濾豆漿的過程中就會剩下D豆腐渣, 掉左好似好晒, 所以我又發揮C奶的小天才,將D唔要的豆腐渣変成一道健康又好味的菜色,依D就打虎頭的機會啦....WAHAHA.............................
     
我今次用3/4份的豆腐渣加$10魚肉(可以轉做豬肉都ok), 少少的冬茹,虾米. 蔥花同元茜就OK LA,而調味方面亦離不開. 盐,糖,生抽,胡椒粉 同4湯匙的麵粉同2湯匙的生粉,之後將佢地撈咪一斎就OK LA
 
將已混合好材料整成一個波咁, 之後放入PAN慢慢煎, 煎都黃金色就ok ..


睇下係唔係好靚呢.,我個人覺得個味道好似食緊煎薯仔餅咁,好味...
 

 豆腐渣因口感差几乎被人们遗忘,但是它含有丰富的蛋白质,而脂肪含量却很低,豆腐渣富含纤维素,纤维素可吸收糖分,从而缓解身体对多余糖分的吸收。豆腐渣可解除饥饿感抑制脂肪生成,故可减肥, 大家快d試下啦....

沒有留言: