2014年3月18日 星期二

摘草莓@錦田俱樂部

 
今年草莓開季以來大大話話已經來左第4次摘草莓啦,豆豆每次都同唔同的朋友仔去, 但每一次都好開心同每一次都大大笑大大口食草莓, 依D亦係我同豆爸想俾佢的童年生活,今次更加特別的就係同佢日日見面的同學仔一斎去, 佢機乎日日同問係唔係同Issac 同朗朗Pick Strawberries啊!!!!!
豆豆同陳子恩學仔仔已經拎左工具準備去摘草莓啦.!

依個就係豆豆口中成提的朗朗同學仔啦,佢地一見面又真的好FRIEND的,什麼都笑一餐,真的好可愛呢..

大家睇下依個草莓海,唔話小朋友連大人都開心咪一份............

豆豆已經開始摘草莓啦, 小小年齡的佢已經懂得怎樣去運用絞剪去摘自己喜歡的草莓

仲每次都SHOW俾我睇佢摘到啦!

摘一陣又同同學仔們係田度跑下,玩下, 笑下,佢地真的太可愛啦....................

 大家睇下依只法國種的草莓已靚.........
豆豆同SHANIKA 好努力咁摘草莓..
 


跑呀跑,跑呀跑....................

摘完草莓後一斎影張相先.....
大家都齐齐食草莓餐下午茶, 豆豆真的差不多一個食晒D草莓.肥妹仔食量真的驚人啊..

食飽後我地仲一齐去喂小白兔.

大膽的豆豆不斷地喂D兔仔食野, D兔仔一行開,佢就會好唔開心咁同我講, MAMI兔兔唔食我D菜啊...好搞笑


之後佢又會用我地大人沊小朋友的口吻.講兔兔乖啦, 過來啦...........

跟住又喂下羊仔....
玩左一陣又去玩電動車, 家長們就辛苦啦, 不斷地跟住佢地跑,因為佢地成日會撞咪一齐的

最後我地一班人齐齐去食豆腐花同燒米, 小朋友又可以玩下,大家估到佢地份緊什麼嗎, 佢地話自己係AIRPLANE , WAHAHA..........................

沒有留言: