2013年10月16日 星期三

為我的STAUB開光

唔知大家仲記唔記前幾排豆媽買左2個STAUB的新玩意呢.HEHE
為左幫依2個新成員開光,我等左好耐啦......所以我特別為豆爸煮一餐簡簡單單的西餐!
 
 
 Staub Grill Pan 要來煎扒真的一流啊,  而且非常簡單, 只要放少少牛油係個PAN度,等佢熱左之後就可以放牛扒落去煎, 然後加放少少蒜鹽就已經好夠味, 不過大家要記的煎好扒要俾佢放一陣, 等D肉汁鎖住後先切來食就會好好味的...,

再整焗個蜜汁香草雞已經食到我好飽啦!
 
 
 

話明開光嗎, 緊係要用咪另一個煲啦, 整左香茹滑雞同烏魚子煲仔飯, 因為我第一次用依個牌子的煲, 所以唔係好識控制水的份量, 煮出來D飯比較濕, 但我已經落少少好多水的,可能係依個牌子D用具有水汽循環原理, 所以大家要留意下. 但D雞就真的滑到不得了,連嘴雕的豆爸都話食....

沒有留言: