2013年10月3日 星期四

好開心同曦曦哥哥聚一聚




每逢假期的時間就係我豆媽変得更加忙的時間, 因為我要同豆豆周圍去玩, 周圍去食...哈哈
冇法啦, 因為我係在職媽媽, 真的只有晚上幾個鐘頭陪佢玩.....但內心總係覺得陪佢的時間唔夠,所以一到假期必定去玩, 而今日我地約左曦曦哥哥係沙田市中心食個TEA再返屋企整COOKIES.........

豆豆一見曦曦哥哥就好熱情同好Friend 咁影相,仲要擺出小鳥依人的pose, 真的笑到我地。 

依個2個小朋友仲一路拉手行左成20mins,好似好怕失散咁,希望你地可以keep 住依份友誼直到大個, 好似我同曦曦哥哥MAMA咁。



返到屋企我就快快手整好個cookies 的麵團放左入雪櫃雪一個鐘,雪其間去買個送, 返來就可以開始整親子cookies la ,

可能豆豆係女仔的關係啦,佢真的好enjoy 整cookies的過程,樣樣野都要自己試自己整,mami都希望你keep有依份好學的心,怪獸家長心態又來啦。。。。。。

大家一斎look平左麵團就可以用餅模CUT 出自己鐘意的樣,幾快已經可以拎去焗啦。。。。

180度預熱20分鐘就可以放整好的cookies 模入去焗啦。以下就係焗左15-20分鍾後的成果。 係唔係好靚呢。。。。。。。。

依個豆豆豬同Roeky來個豬嘴合照先, 再食整好的cookies

整好cookies後, 我同工人姐姐就快快手整好左好味又簡單的晚餐啦。。。

開心簡單的一天,晚上訓前我問豆豆今日好唔好玩,佢仲好開心答我好好玩啊。。。
cookies 食譜後補啊。。。

沒有留言: