2013年10月3日 星期四

好珍貴的親子時間





每晚食完飯後都係我地的親子時間, 可能豆豆係女仔的關係啦, 佢多數都要我地陪佢 DANCING,仲有大家手拖手轉圈,見到佢玩到哈哈大笑. 我地都好開心 

今晚佢話要畫畫,所以我地又一斎畫,其實我都好like同佢畫畫, 因為不但可以鍛鍊佢的專注力同時都可以俾佢認下d 顏色, 因為2月3個豆豆對顏色唔係好識, 所以我地係生活上時時教佢.加油豆豆!

玩完當然要佢自己 CLEAR UP, 因為要佢養成依習慣,雖然依樣野都好睇佢的心情,因為佢暫時都唔係次次做到,所以我地盡量鼓勵佢去做。。


依個小妮子玩畫畫再玩毛公仔,嚴格來講佢唔係玩,只係將d公仔掉落地跟住自己坐落下,我問佢做緊嘜野啊,佢竟然問我要唔要ICE CREAM 同幾多$,原來佢扮緊賣 ICE CREAM ,小朋友的創意真的冇限同唔係人人諗到的。hehe。。。


哈哈。。。話口未完依個小妮子玩完一輪真的唔願CLEAR UP, Mami為有出法寶啦, 就係我手上的米妮啦,仲要轉咪米妮聲調,
MAMI: HIHI,我叫米妮啊,你叫什麼名
豆豆:我叫周子晴
MAMI: how old are you
豆豆: TWO
MAMI: 你mami話你好乖,不如一斎CLEAR UP好嗎, 我想你幫下手啊,
豆豆:好呀! 


就係依個角色的扮影,令佢好快CLEAR UP好晒的玩具,HEHE..

之後佢又話學我放只手入做動做同我傾訴。。豆豆你太可愛啦。。。。

哈哈。。。又到日日都做的刷牙時間,豆豆好LIKE 我地同佢一斎做,因為佢依個年齡真的好鐘意模仿大人,佢覺得自己做到大人做的事,就會話豆豆好叻啊。。(刷牙都要擺POSE,哈哈。。。)


睇下佢幾專心刷牙。。。。佢總於學識左POO d 水出來,叻叻


自己揸干d毛巾水,最後當然要MAMI幫手啦,佢一路同我講,豆豆自己整,豆豆自己整。。。

自己洗面。。。突然間覺得個女大個左好多咁。 豆豆要計續努力做好自己應做的事啊.....................
 


後記:豆豆一路CLEAR UP 畫筆時, 一路扮畫只眼,仲問我靚唔靚, 原本佢學緊我平日化妝畫眼線,真的囧左, 但都係同佢講依d係畫筆唔可以整眼睛的

沒有留言: