2013年10月8日 星期二

有了你....我的世界從此不一樣

自從有小朋友之後我的世界好似変左,変得所有的東西都不強迫性的為佢的興奮而興奮, 為佢的開心而開心, 也許這是係以生俱來的母愛亦可能是我之前經歷令我覺得小朋友得來不易, 我更加愛佢同教導佢,希望佢將來可以做一個有用的人, 所為的有用的人并不是第時要佢第時賺大錢來報答我, 而希望佢第日係一位斯文有禮, 做事有果段的女孩, 近日冇論係新聞報導或是facebook 都好似俾排幼稚園報名風波的問題洗左牌, 見到依D新聞,我第一個感覺就係依個城市就來淪陷了....亦為我小朋友的將來感到憂慮, 講真的佢地未出世時已經什麼都要同人爭, 冇論醫院的床位, 奶粉,屎片, 學位, 將來的工作 至伴侶...相信我依D憂慮大多數家長都有的. 我作為一位C9 的我能做到D什麼呢, 能改變依個社會的環境同風氣嗎...不用講都可知答案是什麼, 但作為媽媽的我還有機會改變的自己小朋友...我不是說什麼贏在跑線,搵間明校俾佢讀就可以, 而係身教, 曾經有一位做老師的好朋友同我說到. 小朋友的父母係怎樣的人, 第日你的朋友就係咁樣人, 佢依一席話.真的點醒左我, 對的,小朋友的第一所學校就屋企, 所以我地大人對佢的影響係好深...依一方面我仍然習作中, 因為我知道自己仲有好多不足的地方....

以下係我地對28個月的豆豆的小小要求, 雖然有時佢都會有唔願做的時候, 但只要日子耐左就會変左佢生活中的習慣.....

. 見到人要打招呼
. 食飯要等斎人先可以食
. 完的玩具自己收好
. 完奶樽同碗要自己拎俾工人姐姐
.有要求時要講唔該
.有閱讀的習慣

閑時我愛與豆豆自拍, 因為佢太搞笑啦....................


沒有留言: