2013年10月2日 星期三

買買買.................

WAHAHA.....女人永遠都離唔開"買"依個字, 不係買鞋就係買衫同買化妝品,總知就什麼都愛買一餐,依個就真女人的特質, 近日我更愛上買煲.......................
睇下我的新玩意幾正. 為住煮一餐色,香,味具全的食物點可以冇佢地的幫手呢, 我記得我自己擁有一個LC煲時係3年前, 個時已經深深愛上左佢, 冇論外型, 功能同價錢都係一流的上等...wahaha
不過近年STAUB 都大大受大家歡迎, 一路都心思思想帶佢返屋企的, 今次真的多謝朋友仔的幫手可以買到心儀的產品,hehe, 而下面的LC係我用HSBC的賞應錢積分加現金換返來,.幾可愛...如果有一日我可以做FULL TIME MUM的話,我諗我可以除左陪豆豆的時間之外,其他時間都可以係廚房整野食...因為真的太野想學想改善了....................
 
 
  多謝售貨員姐姐咁細心的講解點樣開煲....
 
 佢話叫我用水洗好煲後抹干, 之後倒少少生油落個煲到搽運佢, 之後等d油慢慢的滲入個煲內面,佢會自已慢慢干的, 干後從覆做一次就可以。。。。
依家仲係度等佢干緊, 真的期待同佢光啊。。。。。。。。。 

沒有留言: