2013年10月17日 星期四

三十歲的我

吾知什麽原因突然間好想寫下三十歲的自己,可能三字頭對於我來講好似進入人生另一個層次甘亦系我人生最精彩的—年,所以好想好好記下來.我甘寫并吾系代表以往的日子系白過的,只系我好感恩身邊所有人對我愛同包容令我擁有今日開心的家庭,工作同小小的網上時裝店,所以真的好感恩現在擁有的.可能我好細個時已經好明白所有擁有東西吾系必然的,而系靠自己的努力去換取返來,除左家人對我地愛.................



或者我吾系出世於住小康家庭而且家中多兄弟姐妹,所以好細個已經學習獨立.我好記得系我合法的年齡開始.機乎每一個暑期都系做暑期工渡過,仲記得有一年的暑期我要賺取中六的學費.於是我決定個一個暑期去打2份工.對一個十幾歲的人來講來吾辛苦嗎,我可以話你知真的辛苦到哭,真的早上6:00出門口去嘜記做PR大使,做到早上11點收工再去九龍灣大滿做水吧,返到家中已是晚上11點,我仲爲左賺多D$仲同人講我係做長工的, 因為個時Part time的人工太低.好似$15一個鐘, 我就係咁過我暑假假期, 所以當中都有氣餒的時間, 但我會同自己講只係2個月的時間一定可以涯得過,就係依d的磨練令我係以後的生活中覺得辛苦不是什麼一回事, 只係咬緊牙關就可以有美好的明天,慢慢地依句說話亦都変我人生的左右銘,


話說回來,我都好多謝我先生豆爸, 雖然夫妻間總有磨擦的時間,但真的多謝佢對我作任何決定的支持, 好似今年頭我開左一間網上時裝店,因為佢知道依個係我一路好想做的事, 而且好幾年前已經係yahoo拍賣網賣化妝品用具,活著當下嗎, 真的做事的事就去做, 哈哈....但我已經一位媽媽, 我唔可以因為我家興趣而忽略對家庭同小朋友的照顧,因為陪小朋友的成長過程比什麼更重要, 所以我只可以係小朋友睡覺的時間去處理我的興趣, 可能你會問題我唔辛苦嗎, 辛苦的不過我好enjoy個過經,所以我會更加努力去做,不管結果係成功與否,只要自己努力過便冇悔,依個亦係我教小朋友的終止, HEHE...


接來的日子我希望我更加懂得欣賞自己,開開心心同家人過日子,更加想去進修同小朋友一斎讀書,...........






沒有留言: