2013年10月15日 星期二

風箏同樂日

 
一有假期就係我同豆豆出去玩的時間, 雖然有D累,但只要見小朋友上的笑容, 大人的累又算是什麼呢....
今日好謝Queenie EE約我地去數碼港的風箏同樂日, 哈哈...其實我自己都未放過風箏的, 所以一早已經好期待依日的來臨................
Queenie仲預備左健康的小食俾小朋友, 你地睇下豆豆只手不停地拎來拿, 連YANET 都冇眼睇啦.... 
 
除左睇風箏之外仲有小朋友最好的吹bubble ,睇下幾靚..............
風箏來啦!其實空中有好多各色各樣的風箏, 真的靚到好似D畫咁.........
 大家估到依只係嘜野來嗎,大會話係DUCK DUCK, 不過好重啊,好難升得高, 而觀賞們更為佢打氣, 加油!加油! 突然間成個草地的觀賞者打一片,氣紛好正又好玩, 小朋友又玩得入投! 
 
CARRIER 姐姐帶左風箏俾我地玩啊,所以大家好努力砌砌砌,....
 不過聽EMILY EE話依個布丁狗風箏已經有20幾年的歷史, 所以小朋友一定要同依只咁有紀念價值的風箏影返一張相作為印證,HEHEHE......................
 來啦, 我地放風箏啦...........睇下QUEENIE 幾有動感,我同豆豆亦努力的配合。。HEHE
之後就輪到小朋友試玩,睇下佢地幾認真。。
 
 咁靚的環境緊係要同個寶貝影一張合照啦。。。。。。。。。

 仲玩咪
氹氹轉,菊花園,炒米餅,燸米團。。。。。。。

 玩完手拖手排排行去搭巴士啦。。。。。。。。。。。。
好多謝Terence 叔叔幫我地影左咁多咁靚的相。。。。。

沒有留言: