2013年10月31日 星期四

麥當勞開心樂園餐 X paul frank™

 
今次係我豆媽第一次出席BLOGGER EVENT, 而且仲係受到大人小朋友都歡迎的麥當勞公關公司邀請, 真係一個好難得機會, 俾我同豆豆一斎感受下麥當勞開心樂園餐X paul frank™ 博客主題聚餐之餘,亦渡過了一個好玩星期五!
 一來到會埸豆豆已經俾依只Paul Frank 吸引住, 仲自己要求來一個happy face的pose , 幾搞笑...
 
 
 
我地6月MAMA會都有4個成員出席左依個EVENT, 緊係要為依個開心的時刻影張合照啦。。
 
 
豆豆手上拎住就麥當勞特別設計1+2+3的選項,將套餐劃分為主餐、配餐及飲品三部分,令小朋友更易明白均衡飲食的概念,也方便小朋友自行點選美食。於1995年推出以來開心樂園餐附送的玩具深受小朋友歡迎;麥當勞也常與其他機構合作,推出不同主題的玩具。而每售出開心樂園一份,香港麥當勞將撥捐港幣一毫予「麥當勞叔叔之家慈善基金」,令小朋友在享用美食及玩具同時,亦可做善事,學習關心社會,一舉幾得,勁啊。。。。。。。。。
睇下個menu色彩幾靚, 大人見到都鐘意,可況小朋友。。。。
睇下依個就係麥當勞開心樂園餐 X paul frank™的主角,由11月開始每一星期將會推出一款, 大家千其唔好錯過啊。。。。。。
豆豆見到D開心樂園餐禮物已經不斷同我Monkey啊,Monkey啊!仲自己唱起Five Little Monkeys個首童謠,原來小朋友都懂得將平時學到的東西係適當的時候表演出來,真的太可愛啦。。。。。。
 多謝工關姐姐為我地送上 1+2+3的開心樂園套餐, 睇下豆豆見已經不客氣大食薯條啦!
 
 食緊野的豆豆都不忘同Paul Frank 來個close up的合照,WAHAHA....係唔係好有創意呢。。。
 
 
 
 
 食飽飽後,大會仲安排左好玩又丁激的整Paul Frank 波波,豆豆已經Get ready 啦...
媽媽4人組都Get ready la, HEHE.........
 大會仲詳細講解點樣整同安排左工作人員上前拹助,令我地的過程更加順利同開心, 真的太好啦。。。。。
 
睇大家都好努力整整整。。。。。。。。。。
 豆豆都努力同媽媽一斎協力去完成佢。。。。
 
 
睇下我地已經完成左Paul Frank 個嘴啦,係唔係好靚呢。。。。。
 
之後我地繼續整咪其他的部位。。
 
 哈哈。。。終於都完成左啦,豆豆話好鐘意依只Monkey啊。
登登登。。。大會仲送左1SET 開心樂園餐 X paul frank™俾每位出席的Blogger , 太開心啦。。
 豆豆亦唔客氣地遂一折來玩同睇下。。。
 依個貪靚的豆豆更加急不及待的帶上最新的手飾。。
同仲朋友仔朗朗一斎寫字字。。。
 
我地再為完成左的作品來一張合照,有得玩有得食真的超開心啊
 
 
 你地搵到我地同豆豆嗎。。
如果想儲斎成套paul frank,大家唔好錯過以下每一款的開售時間啊。。。。
 
 
  • Julius公仔 - 111日開始
  • Julius 開心日曆 - 111日開始
  • Julius旅行名牌 - 118日開始
  • Julius老友記筆記簿 - 1115日開始
  • Julius文具盒 - 1122日開始
  • Julius有型手環 - 1122日開始
  • Julius趣緻磁貼 - 1129日開始
  • Julius手錶 - 126日開始
 

沒有留言: