2013年10月30日 星期三

HALLOWEEN PARTY WITH FRIENDS

今日係HALLOWEEN 的正日, 所以我都好想同大家分享下我地啱啱係屋企搞的小小HALLOWEEN PARTY !而且大人小朋友都玩得好開心啊!
其實我同豆爸都比較重視節子的人, 因為香港人太忙啦, 往往都會忘記同家人同朋友聚會地時間, 所以每逢節我地都會邀請不同地朋友仔來我家舍玩, HEHE.......
 
多謝豆爸為屋企每一個不同節子的佈置,令屋企更有節子的氣紛... 
睇下仲有TRICK & TREAT 的主角CANDY 啦... 
為左依個節子, 我地都一斎扮鬼扮馬.HEHE........................
 
 有朋友仔來玩, 豆媽一定會煮幾樣小食招呼小朋仔啦...希望大家都啱食啦..........
 
係大人用餐前,我地都會招呼左依幾位公主同王子....睇下佢地帶晒皇冠個樣又真的係好可愛的小公主啊...
午餐後,我就同佢地一斎整下SCONE , 依個亦都係每次有小朋友來我家玩必有的活動, 因為同佢地一斎整小手工實在太好玩, 而且大人小朋友都可以參與

睇下佢地幾合作地幫我一斎搓麵粉...你一下,我一下, 依個就訓練小朋友合作精神的好機會啦, 而且個個小朋友都會落力去做的, 幾乖......
搓好左的麵粉要放入雪櫃雪一個小時, 見佢地咁乖, 我地就俾小小獎勵佢地啦....哈哈就係EMILY EE買來的Halloween Cupcake 啦!大家見到都嘩一聲,因為真的好靚啊.................

睇佢地的眼睛已經離唔開個CAKE , 我地冇論點佢地望鏡頭, 都冇人理我地.....WAHAHA...
唔係好靚呢, 想應下節的朋友可以去美心買返個來食, 都幾好味的........
大家都好專心食佢地好好味的CAKE,連豆爸都想搶食咪一份...........
 
為公主同南瓜的配搭來一張合照先......幾好可愛!
不知不覺間, 麵團已經雪好左啦, 我地又開始開工啦...
 

 睇下佢地幾咁認真地將個麵粉LOK平, 然後按自己鐘意的模型CUT出來就OK LA.
 最後都俾仲佢地一斎試下擦蛋王漿落已整好的SCONE, 之後就可以拎去焗啦..........
 睇下不同型態的SCONE幾靚, 味道當然都好好味啦....................
 

去到最後TRICK & TREAT 環節, 小朋友真的玩得好開心同興奮啊,而且個個都好乖排隊上前 TRICK & TREAT , 睇下佢幾地幾落力參與, 因為佢地差不多可以拎晒成日食糖的份量, WHAHA..........
 
我地再為依個開心的PARTY 來一張大合照, 希望下年有天更加多小朋友一斎來玩過.HEHE.......

沒有留言: