2013年10月16日 星期三

家庭樂BBQ

 
 天氣開始秋涼之時亦都係BBQ的好時間, 見有3個日假期緊係BOOK返一日家庭樂BBQ啦!因為大人小朋友都有的玩,真的太好啦....
今次我地BOOK 左銅鑼灣紀律部隊會所BBQ, 因為依度地方大,而且可以直落,中午係會所飲茶後,大人可以打牌, 小朋友又可以去PLAYHOUSE度玩,真的一舉兩得, 所以我地多數家庭大聚會都會係度搞....HEHE

 BBQ套餐係以人頭計的, 佢地全部幫你搞好晒, 一埋位就可燒啦....
 眼見唔係好多野, 但最後都係食唔晒D野的, 因為大家都係眼寬肚窄的
 大家都唔客氣開始燒, 不過通常都會燒易熟D的腸仔同丸類, 我都不例外,因為我要招呼的小姐豆豆!
我地可愛的舅父

小朋友開始開餐啦....睇下豆豆食得幾開心, 因為佢都係腸仔精來的...............
依個係同豆豆相差一年的表姐的貝貝, 每次見到佢好似見到一年後的豆豆一樣..

 
 今晚有足球場有比賽,所以開晒燈, 等佢地散埸後,就係小朋友去上場的時間跑跑........................
有咁大個草地足球埸俾佢地跑, 雖然唔知佢地係玩什麼, 但見到佢地自由自在地跑同大聲的笑,真的太好啦, 因為香港真的缺乏依D空間俾小朋友!






 
 

今日大人小朋友都玩好開心啊!

沒有留言: