2013年10月3日 星期四

Bio-essence 蜂王漿v 輪廓系列







成日聽人話"沒有醜女人, 只有懶女人"其實依個道理我細細個已經好明白啦,所以一路都會keep 試不同地新產品令自己keep 住靚靚,但自從做左mami後真的少左時間打扮,所以包包面同皮膚差的問題已經早早成為我家困擾。。。。

近日我試左就新推出Bio-essence 升級牌皇牌緊膚霜, 只要簡單的3個步驟已經可以重塑緊緻輪廓,真的啱晒我家要求啊。。。
 

Bio-essence深層去角質青春素,可以日日都KEEP 住用,真的要黑頭講BYEBYE LA !
卸妝後, 先抹乾面部水份唧出適量深層去角質青春素係乾手上,
在面部位置打圈大約30 秒就會見到D微粒出現,睇下我個面就知個後果啦, 之後再用清水洗就ok la,
依支Bio-essence神奇亮膚精華含95%純度綠茶精華
能高效抗氧化和抵抗自由基對皮膚傷害真的好正啊。

啱啱搽上去時有D油質,但唔夠一分鍾D精話素已經滲透入晒我地的肌膚到,而且令到個面好濕潤,真的解決晒我皮膚dry 家問題。

睇下我個樣就知我幾咁enjoy la ...
最後塗上青春緊膚霜
呢盒絕對稱得上Bio-essence 的皇牌產品
全球銷量已經破了600萬瓶的經人數字

只要拎出適量的lotion然後搽上面到再按摩下,好快就可以完完全全滲膚入面而且仲會感到有少少冰涼很適合現時炎熱的天氣使用, 試左差不多一個星期時間,我自己真的覺得V面有開始出緊來, 哈哈。。。
 


如果你都想有V面的快D去各大萬寧、屈臣氏、買來試下啦。

沒有留言: