2013年10月9日 星期三

便秘有法了............

每日我都打幾次電話俾工人姐姐問下豆豆今日係家中的情況, 而其中的一個問題就係豆豆今日痾左未啊! 似唔似一個大家都好熟的廣告對白啊, 其實豆豆出世開始就飲美素佳兒, 一路都飲得好好而且日日有便, 但去佢要轉3號裝時, 就出現左有便秘的問題, 要成2-3日先去到一次,每次去都去的好辛苦, 有時仲哭住同我講, MAMA我唔要POOPOO啊,但D便便已經肛門位唔上唔落的位置而且流晒血, 時刻我直頭好想攬住個囡囡哭, 因為我知道佢真的好辛苦, 但作為MAMA的我,當然唔可以咁做啦, 而且仲要平心靜氣地安撫佢,話佢知MAMI知道佢辛苦, 我地一斎慢慢POOPOO, 又同佢講POOPOO完,MAMI俾ICE CREME你食,當D便便出左來時,佢成個人真的鬆晒,好似打完一場戰咁 仲同我講MAMI我叻叻POOPOO左,個時刻真的為佢毅力同辛苦, 錫左佢數十下....
唉......雖然今次完左, 當然會有第二次,所以我一定要搵一些方法解決依個長遠的問題, 當然就係網上搵資料同到周請教朋啦. 以下就係試左產品而又改善左豆豆便便的產品啦!
 
ILLUMA 應該大家都聽過,因為佢價格真的比其他奶粉貴, 但佢的配方有如人奶...見到人奶配方時只眼即時發光, 因為人奶對小朋友的各方面係最好的加上豆豆依家每日都係早晚飲一次, 所以都可以接受到依個價錢的, 當然最重要係可以改善佢便便的問題............................
 
均衡天然營養組合 
另一面就全家人改食十穀米. 因為糙米的纖維比較多, 對大人小朋友的健康都好好. 所以值得一試 
仲有就係開奶茶, 小朋友大食油泥同熱氣的食物多左, 所以我都會二個星期到俾佢飲一次, 幫佢排下體入的毒素
 
當然仲要有均衡飲食的習慣啦!就係日日要食生果同菜,依一方面我亦加重左個份量俾佢,記得醫生講過最有助便便的生果就香蕉, 其意果, 橙同沙田柚, 如果小朋友已經有便秘,千其唔好再食有纖維的食物,因為咁樣會更加吸干腸內面的水份而更加去唔到便便,只要多飲水就夠啦......................
 
 
做左MAMA後的感覺就係只要小朋友身體健康同開開心心過每一天已經係我最大的感恩, 依D係唔係所為的養兒一百年歲長憂九十九的說法啊!
 
 
 

沒有留言: