2013年10月22日 星期二

二人世界

昨日返返下工突然收到豆爸的whats app约我去睇戲,哈哈個種感覺真的好似返左去拍拖時感覺,so sweet,因為有左小朋友後真的少左2人世界,每日放工後都歸家似箭的返屋企照顧豆豆,有時都會覺得忽略左另一伴,所以我地都會盡量一至二個星期抽一晚過下2人世界,陪下大家想做的事,hehe...  

為左付约,當然著得靚D啦, 其實只係我想試下對新鞋, HEHE........

套戲唔係想像中咁長, 只係1.5HRS到,睇完都係8:30分到, 所以我地仲可以行下街食下晚飯, 但TST太多選擇啦, 都唔知食嘜好, 最後我地決定試依間韓燒....加上佢地做緊特價套餐,環境都好舒服的, 唔會太吵....
 
因為豆爸唔食豬, 所以佢地幫我地走豬肉, 真的太好啦, 唔間間餐廳可以做到的...
D肉整得好好味 
仲好好味的海帶湯同6小碟前菜.. 
依個$298套餐仲每人送一只大虾,即時覺得好抵啊,因為係TST真的比較難食咁平的套餐 , 真的好鮮甜呢.......
哈哈, 影張相溫馨下先...... 
傻豆爸話帶住個個圍巾好攪笑,仲叫我幫佢影張相... 
 
其實已經食得好飽,但豆爸仲要求去食甜品, 為有陪下佢.......... 
真的飽到抱住個肚行啊..不過與你一斎真的覺得好幸福同開心啊! 

沒有留言: