2014年3月25日 星期二

簡單版鹵水牛展同鹵水蛋


近日大家的話題都離不開儲萬寧印花換STAUB煲,今日我就襯下熱鬧拎左我其中一個寶貝STAUB 24CM整左個好好味的簡單版鹵水牛展, 包你一家大細都鐘意,hehe............
已解凍的牛展一PACK

之後放內已經加凍水, 薑, 蔥的煲內面出一出水,之後再用凍水沖一沖佢,但緊記一定要凍水時放牛展落去出水........

而香料方面就如圖, 干蔥頭4粒, 薑2-3片,蔥3棵將佢打個結, 冰糖一大粒, 香葉6-7片, 八角4粒, 桂皮少少同花椒一湯匙...

開爐後加少少油落下, 之後落干蔥頭同薑爆香後再加其他香料,除左蔥外.之後加一杯鹵水汁,一杯生抽, 一杯老抽, 二杯水, 滾起之後可以試下味道,如果唔夠咸可以加多少少生抽的,最後加蓋用慢火炆1.5個鐘關火, 有得佢焗一晚, 第2日早上再開火炆佢半佢20鐘意到加咪已煮熟的雞蛋落去浸, 到左晚上返來就有得食又香又淋的鹵水牛展同鹵水蛋啦....................

睇下係唔係唔好正呢, 因為我比較鐘意食蒜頭, 所以我用少少蒜泥加少少鹵水汁同麻油撈咪之後淋係牛展的面到就OK LA

已經浸左一日的雞蛋真的非常入味,正.............

是晚仲應豆爸的要求用左LC 32CM的MAMI鍋炸左個手指魚俾佢, 真的諗唔到炸非常之脆又好味, 以後可以試多D唔同的炸食物啦.....................

仲有煮俾我寶貝豆豆的紅紅燒黃花魚....

同好野味的腐乳炒生菜,真的飽到不得了........


沒有留言: