2013年10月28日 星期一

溫暖牌親子裝..

 
 
秋風起之時大家都會開始著多件衫同食大閘蟹啦, 對我豆媽來講依個時間就係編織小東西的好時間,HEHE..........
我發覺自己近依5年來,每年都有一件新作品, 依以下依件我就係我上年為我同豆豆整的親子裝啦!而每一針一織都代表我對佢的愛,係唔係唔靚呢.....
唔知點解望住掛墻依張相好有FEEL........小朋友就好似活在媽媽的懷裡.

哈哈...就等我地兩母女SHOW 下依件親子裝啦.....

豆豆個樣想點啊........
一斎豬嘴,WAHAHA...............
再來情深深地一吻,豆豆我太愛你啦..................
 
 

沒有留言: