2013年10月8日 星期二

4女仔的約會

做媽媽後真的少左好多私人時間.....雖然係忙但都會有偷閑的時間,每次我都好珍惜依d小小的私人時間, 因為可以約朋友食飯, 行下街買下野仲有我致愛的打牌..真的超爽啊!
今晚我約左大家相識差不多有十年同學仔食飯. 佢地係我讀秘書課程時識的同學仔,本來我地有6個的, 但好難次次約斎,講返又講我地幾個中,只有一位係做返秘書的......真的世事難了.而今晚我地去係利舞台食泰菜, 依間野我真的百食不厭, 因為生物的水準OK之除,最緊要係環境舒適, 啱晒我地傾餐飽, 因為我地真的有講不完的問題, 好多時大家都抱住肚大笑.真的好開心, HEHE.................
 
每次必ORDER 的生虾,但我本人覺食生虾的靈魂在於佢個汁。。。正
生菜包好味,每碟的份量不太大,可以俾我地試多幾款菜式
依個沙茶牛仔骨, 我個人覺得一般的好食,因為冇什麼特別 
青咖哩我的致愛,D汁要點蒜蓉包好好味。。。。 
依個椰心炒雜菌,清清地幾好! 
最後就係食咪甜品去完滿晒我地今晚的約會啦。。。 
 
時間過得好快, 轉眼間已經差不多十年啦, 講起好似昨日的事一樣,依段時間大家都在為自己的將來而努力亦紛紛地進入人生的另一個階段, 朋友就係咁,雖然不能時時見面,只要知道對方生活愉快就已經足夠了。  
 
 

沒有留言: