2013年10月22日 星期二

百人BBQ.....

 
好開心啊, 今日可以出席到媽媽會的百人大型BBQ,其實依個會真的提供左好多溫暖同開心俾我地一般媽媽們, 因為係會內面大家一斎亙相鼓勵. 亙相分享湊小朋友, 亙相關心, 日子耐左真的有一種家的感覺,同時亦多謝籌委們的出心出力令每一次的大型活動都咁開心同好玩,仲好緊張添, 因為成個會有成300幾個家庭, 不可能每一次都可以擁納到咁多人, 所以次次都以公平的方法先報先得, 我次次都緊張到不得了, 因為慢一分鐘報唔到就係報唔到,HEHE........
 
大家睇下幾多人, 雖然依度只係個會的三分一的人數!
為左重視依個活動, 我一早已經選好晒衫啦, 係唔係好靚呢,其實依套家庭係我結婚個年去日本迪士尼買的, 可能一早PLAN左會生小朋友, 所以買埋小朋友份, 今年豆豆終於都啱著, 我個件真的細件D, 因為我生完豆豆真的肥左不少,HEHE......
好飽滿的一張家庭照, 因為個個都肥嘟嘟......
 
 依場除左有得BBQ仲有其他野俾小朋友玩, 豆豆見到依只就話要坐, 不過佢地算收得平啦, $20/ 10分鐘
 
 再玩轉風箏, 睇下佢jump得幾高
 
 同希希影左相先....兩個都係大只BB...
 再同年同日的霖霖 玩下先, 今日交流少左,因為有一段時間霖霖訓左,再約過啦....
 一斎推車車............
 
 BB大合照,豆豆仲係度食緊雪糕!
 大家見男多女少的現象嗎, 即係話D女仔好經貴啊....
真的好期待下一次的大型活動,因為真的大人小朋友都玩得好開心啊!HEHE........... 
 

沒有留言: