2013年10月3日 星期四

雷橋光燒肉

因為老公DAY OFF的原固所以放低豆豆小魔鬼, 只係我同表妹兩個人去食下飯SHOPPING 下, 今晚我地去左之前左買左團購的雷橋食自肋餐...依家野的燈光好柔和俾我的感覺好舒服,而且D野食質數OK, 又唔會成日漏單, 事關我好怕D餐廳成日漏單, 搞好耐都食唔到一碟野
一坐低佢地已經為準備左一碟牛併客人, 真的好好呀, 等我地可以一邊下ORDER, 一邊燒住食..


第2轉燒左豬併盆, 5花豬正, 入口即溶

依個就係牛併盆啦,仲有一口肋肉, 但已燒緊中,所以冇影唔到

再來海鮮,魷魚酥好正,我好似叫左3轉.WAHAHA....
刺身唔錯,都幾鮮....
其實仲有好多其他野的, 忘記左影....哈哈..
因為太飽啦, 所以我地再行左成個鐘頭街SHOPPING,太滿足的一天

沒有留言: