2013年10月18日 星期五

我的美妮豆豆

我成日都好想同豆豆影藝術相,因為我覺得2-3歲係一個好的時機, 大左影就冇左個份可愛同天真,hehe..咁啱暑假的時候TRANDYLAND 推出$880的扭攝影套餐, 我緊係拉拉咪買左啦, 而且仲book咪時間影, 可惜因為某d原因令我唔可以按時間去影, 而佢地的職員亦好有善地幫我地安排過另一個時間
俾我地.真的太好啦...
我地今次book左下午4點去影,一去到佢地會SALE下你買大D  PACKGE , 當然 我冇咁快答應佢地, 因為我想睇左D相再作決定, 跟住就去入去化妝間幫豆豆変変変...........................
豆豆真的遺傳左我貪靚的本色, 一見到D 頭冠, 手飾同衫已經嘩個不停, 工作人員幫佢換左米妮裙後更加係沾沾自喜, 而且仲肯坐定定的俾工作人員化妝同帶假髲, 帶髲一定會夾好多夾仔落真頭髲到,其實係會幾痛下的. 但我估唔到依個豆豆小朋友一D都冇反抗而且臉上keep住帶有笑容,因為佢擦左唇膏, 真的唔好睇少小朋友的毅力!
 
睇下豆豆影得幾可愛!離開影相室時,豆豆仲問我係唔係著依條裙去街街啊, 可想佢貪靚的程度去到邊, HEHE.........
 













 
到睇相時我真的好想全部買左佢, 但作為C9仔的我緊係唔會咁做, 所以幾經辛苦晒我地只多買左4張相同一本細相簿, 而今次的全部費用係$1800到, 如果有興趣的朋友可以到以下的網址睇.................

沒有留言: