2013年11月4日 星期一

迪士尼

自從豆豆返學後真的少左去迪士尼玩, 因為比較難就時間, 所以我地都會留意住一d假期開放的日子,等依個小妮子開心下,因為每次同佢去街佢都會問我係唔係去迪士尼啊, 可唔可以去搵MICKY MOUSE啊, 今日總於可以去啦仲可以約咪NANA姐姐去,真的太開心啦...... 


依倆位只相差半年大的小妮子,無論身高, 性格都好似.所以玩得份外的投契, 什麼都要一斎做,睇返D相都覺得好好笑...
 佢地見到人地影相又走咪學人咁樣POSE真的夠晒模仿力
NANA姐姐的妹妹都來一斎玩啊,佢生得十分可愛而且成日笑, 見佢d頭髮就令人羨慕,回想起豆豆好似妹妹咁大時都只係個光頭bb, 個時的我都不知幾擔心,好在大大下有返把靚頭髮呢...

連我都忍唔住要同依個咁得意的妹妹影返張相啊...

因為今日係VIP日加上所有產品都有折的關係, 迪士尼真的好多人, 所以我地只係玩左3個GAMES, 睇左循遊, 影下相同SHOPPING一番後, 就去左廚師餐廳食自助餐啦....
依間廚師餐廳只有一位廚師米奇同客人影相的而食物方面就同翠樂庭個邊差不多.真的唔錯的...





 空左個位係放長腳蟹的, 因為太多人捧場啦, 所以需要不斷拎去補充返....
 
 
 



 




 


係唔係好多野食呢,真的飽到上心口啊.......
豆豆亦密密地食....
依2位小朋友仲好開心同米奇來個合照....
 以下就住係我地的戰利品,雖然所有野都係為豆豆而買的,但真的買得好開心啊...
 

 
 
 
 

 
 

 

沒有留言: