2013年11月13日 星期三

忘記左哪一個忙碌的星期六.

對於在職的父母來講, 假期就係我地陪小朋友的黃金時間, 因為星期一至五晚上對住的時間太少啦....所以我地都會盡量係假期安排節目同豆豆周圍去玩.........HEHE,生女真係好, 一早起身倆母女一齐扮下靚先,豆豆真的遺傳我貪靚的性格.成日見到我化妝的話, 佢又話要,真的好搞笑, 之後就出發我一依日的行程啦..


 
 約下面幾位姐姐同哥哥食LUNCH後就一齐去探BB,佢真的好得意啊, 又好多頭髮的...抱住佢真的好懷念豆豆細時的情形呢..
豆豆依個呷醋王, 今次竟然俾我抱BB同影相, 平時的佢係唔俾我抱其他BB的, 睇來佢真的大個左不少...


                     係咁人齐的情況下緊係要影張相啦....
晚上我地又出席左家庭聚會, 今次係為來自加拿大的PIONA 同廣表哥的, PIONA表姐真的生得又靚又叻, 真的好想請教佢KEEP住YOUNG的密決,HEHE....

 豆豆一見到表姐們已經開心不得了, 因為有人陪佢玩,仲第一時間SHOW OFF 話俾表姐知佢擦左指甲油, 真的貪靚到不得了。。。。。。。
好開心啊,可以同咁多個表姐表哥一齐跳下跑下,仲跑到成身汗。。

再一多張靚女大合照。。。
 
豆豆依排好搞笑,成日同我講要做運動,仲跟住鄭多燕,難到佢知道自己係肥妹一名,WAKAKAKA。。 

沒有留言: