2013年11月21日 星期四

鞋鞋也換季了

轉季啦!轉季啦!除左衫要轉季外, 連鞋都要轉季了........
我成日同自己講小朋友腳大得好快,唔好買太多, 但有時見到咁可愛鞋又得會唔買呢...可能我天生就有個種MIX and MATCH的本能, 所以次次出街之前一定要諗過襯過先會同豆豆著, 而鞋係襯衫經程中都係一個比較重要的角色, 因為有時覺得自己著得怪怪地,而依種怪怪地感覺多數都係對鞋出事即唔match你套衫,即係依個理事已足夠我不斷買野俾豆豆同自己,hehe........
因為豆豆學校要求夏季要白色皮鞋而冬天就要著黑色的皮鞋, 雖然一定要係學校轉冬季校服之前辦妥佢....
  DR. KONG今次有依款比較收腳的波鞋, 所以我決定買定俾佢同冬季運動服一齐著,HEHE
因為我係KITTY FANS,當然豆豆也走唔甩啦,我對依對SANRIO出品的KITTY BOOTS早已係賣日本水貨的ONLINE SHOP見過,可惜佢地冇豆豆SIZE, 當時真的有D失望的, 但估唔到嫲嫲原來係佢平時買開野的日本精品店訂左俾豆豆,真的太開心啦。。。 
哈哈。。。依對係我前幾日去H&M買襪鞋俾豆豆時見到的,一見到時就覺得好靚,就咁俾佢平時襯黑色牛仔褲加斯文top已經好靚啦。。 
以下就係我2.5yrs大的豆豆小姐冬季鞋款啦。。。睇落下有D誇, 但總有一種幸福的感覺,可能真的所為給最好的用最好的,因為我不在乎對鞋價錢有幾貴,而係在乎佢的質料。
下面就 斯文LOOK系列,豆豆近日最愛的就係購致pediped的銀色鞋,因為佢話自己係公主。。。
 
 型同運動型look系列, 貪靚的佢成日都要著紫色有閃燈個對。如果有眼光。。。 
哈哈。。。。  如果你家中有個女的話, 我諗你會完完全全明白我的感受,因為可以同個女一齐扮靚係一件好幸福的事..
 
 

沒有留言: