2013年11月5日 星期二

從遊戲中學習


識我地一家的朋友都知道無論平日或假期一有時間就會帶豆豆去出玩, 身邊朋友亦會俾我地有不同地忠實意見, 有D朋友會話嘩成日出去玩你地唔累的嗎, 我地比較鐘意俾多時間自己休息下..有D朋友會說, 嘩你個女真幸福,可以成日去唔同地方玩, 如果係你你會選擇邊一種呢.......而我的答案會選後者, 我這一說不是說前者的父母做得唔好.講真的在職的父母星期一至五在公司除左一大堆的公事外仲要處理什麼辦公室的政治的問題,真的少D智慧都不能,所以在假期內回一回氣係理應的事, 當我仍然會選後者,選後者唔係因為朋友對我地的讚美。而係我地好明白開心的小朋友係由開心的父母開始的, 只有父母的愛同遊戲亙動的過程先可以建立良好的親子關係,而依種的親子關係必須於由佢出世開始去建立的,依種的說法就好似我地女人一樣,你想keep 住靚嗎,當然你keep 住係一方面投資,先會有一定的成果一樣,大家都知永遠係沒有免費午餐出現的,雖然係有D累成日出去玩,當只要見到小朋友玩到哈哈大笑時,相信所謂眼前的累應該已經俾佢地容化左,而你亦會為佢的開心感到欣慰,因為天真無邪的笑聱係無價的。。。



現時已經2.5YRS豆豆正值處於TROUBLE TWO的階段,表現的好自我,時時好動,有段時間我更加怕佢俾Lable 為曳曳小朋友,當然我沒有咁樣而對佢更加嚴同作什麼行動,反而希望透過遊戲令佢更加明白當中的道理。。


 閱讀真的一種學習道理的方法,因為可以借書的故事令佢明白更多。。。。

 我亦鐘意同不同的小朋友一斎玩,因為同伴的互相學習勝過說什麼道理


我更愛透過親子活動去建立大家的信任

當然仲有同PAPA一斎大玩啦,讓佢建立勇於嘗試的不同新事物的膽量

沒有留言: