2013年11月11日 星期一

尊重


 是日又係我同豆爸拍下拖的日子,HEHE..多謝豆爸每次都會俾幾個選擇我去選食什麼, 雖然最後我都係俾佢作決定, 如果冇什麼特別想食的話, 但依種感覺除左SWEET之外多左一份的尊重, 尊重依兩個字應該無人不懂的, 但我發覺好多人好似忘記左佢的意思同本意, 而喜歡7嘴8 舌的說人不是,感覺真的好差,係唔係這些人有太多空閑時間所置呢, 依度我不以多說,只係好彩自己還懂得什麼叫做尊重亦同時感受被朋友同家人尊重的感覺, HEHE....講返食晚, 豆爸選左依間叫的36'0的餐廳, 今次我地已經係第二次來食,因為佢的味道真的不錯.....
 
我地一坐低就有市應主動的上前問我地要冷水定溫水,真的有種窩心的感到,所以吸引左我地再次光臨的
今次我地冇叫套餐, 因為怕食唔晒, 所以只係一人叫一樣SHARE食...
豆爸叫左香草雞肉意粉, 味道好好味而且仲好CREAMY
而我就叫海鮮羅馬PIZZA, 我覺得少少硬, 唔知係唔係佢特色來的,hehe......
睇下我家豆爸幾可愛......



好甜的豆爸仲叫杯溫粒粒的白之戀人,睇下佢飲得幾滋味..
 

 

食飽後就去行一田同買d家庭用品, 行左一半後, 為食的豆爸又話試下依間串燒屋, 味道都唔錯, 因為佢唔會太咸....
最後多謝朋友幫代敗左個超靚的LC 沙律大碗, 真的好靚好靚啊.....真的好想請朋友仔上來我家開PARTY 呢.............
 

沒有留言: