2013年11月17日 星期日

德國「寶兒」Mederma除疤啫喱



好開心今次有機會同MEDERMA FOR KIDS 合作,主要的原因係因為佢的成份係由植物成份、性質溫和、不含毒性, 所以我先好放心俾我的小朋友用,HEHE.... 
講真的小朋友由識行的那一刻開始, 碰碰撞撞真的少不了,但我最怕的就係受傷後,留下左疤痕, 由其事女孩子, 真的好驚第日影響左佢的外,不過依家有左依支德國寶兒就無有怕啦………………
睇下佢個包裝幾靚,細細支方便攜帶去街OR 旅行, 咁樣實唔會唔記用, 如果你達到理想的後果真的需要跟住個指示揸一段時間的
 
 
睇下我個2.5YRS的豆豆囡囡都可以拎到就知個包裝幾精緻啦…….



以下依張相係我開始用第一日時影的, 大家睇個疤痕印都幾深色下的,豆豆仲成日SHOW俾人地知佢個痛痛, 佢真的好搞笑
 

之後我每日都KEEP住早..晚同佢揸,每次只要用好似一個一毫子的SIZE就夠啦. 用左一星期後, 豆豆已經懂得提我同佢揸, 仲要自己來….真的係一好好的機會俾小朋友學習下自理能力的同時又可以変靚靚………

 

 

下面張相就係我試用左4個星期後的後果,係唔係淺左好多呢 依個的後果令我更有動力試用咪緊的4個星期
 
 
 
以下面的產品DATALIS 係由MEDERMA FOR KIDS 提供的, 相信睇完後你的會更加有用信心同想快D去買來返試.HEHE……………


產品資料
德國「寶兒」除疤啫喱
「寶兒」幫助兒童預防及修復疤痕
適合於:
兒童身上新、舊、凹凸疤痕使用,有效減退及改善陷入或凸出之疤痕, 如因意外創傷、燒傷、蟲咬、縫合或手術產生之疤痕。

-
迅速滲入皮層、改善及平衡疤痕細胞組織增生
-
德國皮膚除疤專家研製
-
清新提子味的紫色啫喱,提高兒童參予傷疤治療管理的主動性,加快傷疤的痊癒
- 100%
德國製造
 
主要成份:
- 植物成份、性質溫和、不含毒性
Water (Purifird), Allium CEPA (Onion) Buib Extract, Xanthan Gum, Allantoin, Fragrance
*於按摩的同時, 紫色的啫喱會慢慢減淡至透明,這表示啫喱的除疤成份己滲入皮膚!
 
使用方法:
Ÿ   12歲以下兒童,每天3次,把德國「寶兒」紫色的除疤啫喱塗於患處,然後輕輕按摩塗抹。新疤痕應於傷口癒合後,立即使用。使用約八星期;舊疤痕約使用三至六個月或至效果滿意為止。
Ÿ   男女合用
 
售價:HK$ 159 / 20g
銷售點:屈臣氏、萬寧、太古城APITA、一田及各大藥房
查詢電話:2596-1837

 

沒有留言: