2013年11月17日 星期日

豆豆2.5YRS生日快樂

11月15日係我家寶貝2.5YRS 啦, 時間真的過得好快, 睇住佢由一個棉花咁的初生BB, 轉眼間已經懂得表達佢自己的意見, 有時真的好想時間行得慢,等我可以體驗多D佢BB時的情形,HEHE... 當然我亦好感恩我的主, 因為佢賜左依小天使係我家,令我家時時充滿開心同笑容...
原本唔諗住點慶祝的, 但賜到豆豆膿的B叔叔話要請豆豆食大餐加慶祝佢的2.5YRS生日, 依事我地一家人就相約到SPAGHETTI HOUSE晚餐亦為大家過去一周努力工作來一個RELEX的晚上.   
 
 依個海鮮墨汁焗飯, 不過我影得比較差HEHE....大家有冇方便形的相機介紹啊..
依個芝士菠菜餃子....好好味呢...
仲好好味的煙三文魚同牛肉...


仲有豆爸至愛的芝士火鍋
 


同我的主角豆豆來張合照先.......

豆豆對住佢至愛的嫲嫲同爺爺永遠都表現的非常SWEET SWEET的...


雖然食到好飽好飽, 但我地都買左個KITTY CARE同豆豆唱下生日歌, 等依個小妮子開心下....


睇佢幾開心...



依個就係同豆豆FRIEND 到不得了的B叔叔啦.......

 


雖然係2.5YRS的生日, 但豆豆都有禮物收, 真的太幸福啦,............

沒有留言: