2013年11月4日 星期一

世上沒有醜女人,只有懶的女人你認同嗎

 
世上沒有醜女人,只有懶的女人你認同嗎,我就十分認同啦..如果我仲係18,22的話, 可能我唔太CARE 依句說話, 因為擁有大把青春的本錢, 但我已經過左依年齡而且仲係一名C9, 就不得不向現實低頭,而且要更加勤力護膚同扮靚D. 因為唔想変黃臉婆......
哈哈...雖然我咁講,但睇返美容院的記錄原來我都好幾個月冇去過啦, 但因為依排天氣太乾燥,上粉後都覺得唔貼, 所以我先勤力上美容院做急救行動同咪我多數會選星期一及二去做, 因為唔會太多人,咁就快快做完返屋企陪豆豆豬....

做Facial 後塊臉仔立即有返晒水份而且仲脹扑扑的感覺, 即時覺得自己YOUNG 左, HEHE..做Facial 對我來講主要就係修靚條 眉,因為俾人的第一個感覺就係由眉同眼開始的,再加深層清潔同玻尿酸精華保濕已經好夠, 間唔中先會做下機....
睇下修左眉的我係精神好多呢.......

第一次零化妝出現係個BLOG度, 希望唔會嚇親你地啦!而且通常做完 Facial我會急急腳返屋企, 因為唔想冇化妝而且D頭髮訓到亂晒咁係銅鑼灣行,HEHE
 
返到屋企門口按門鐘時已經聽到豆豆豬不斷叫MAMI啊,MAMI啊. 哈哈佢仲話自己係BB要我抱抱佢, 真的好搞笑

豆豆仲話我知嫲嫲今日送左禮物俾佢啊...真的好多謝奶奶對我地愛同鍚

沒有留言: