2013年12月15日 星期日

SHOPPING DAY

近日工作上有D忙,加上出左差成個星期,真的累到傻左.......雖然好累但亦冇減少我同豆豆去街街同SHOPPING的心情,哈哈...女性係唔係天生有依種購物的病態,次次出街唔買D野返屋企,好似唔得咁, 你有冇同感呢...............
上次星期POLO On Sale(忘記左7折定係8折), 所以我地都入左D貨,因為豆爸身型比較大隻(其實係過肥囉),香港好多SIZE的衫佢都著唔到, 所以佢多數會著外國牌子同NIKE多,不過今次我同豆豆都有收獲,HEHEHE....
 

大家都知我係HELLO KITTY FANS, 可惜我今年買唔到KITTY牌, 因為已經俾人買晒, 鳴..........

豆豆今年總於都著到HAPPY SHOES LA, 其實CCK 一出依對鞋時我已經深深愛上左佢, 因為佢舒服得來又易襯, 而且顏色又靚同咪係皮來的.所以要來同小朋友去街真的一流,因為大家都知道同小朋友去街, 只緊要動作夠快同方便著,有時真的需要9秒9去照顧小朋友的....
型嗎...................
所以自己一路都心思思想買俾豆豆的, 只係當時佢比較細, 腳仔又未Develop的好好, 所以一路忍手唔買, 直到今年我忍不住買左俾佢啦, 因為真的好靚, 而且好易襯衫, 加上Maggie EE好細心設計左一條鞋套去配依對咁靚的HAPPY SHOES,等我地可以買大小小, 著耐少少HEHE.......
 
 
 

沒有留言: