2013年12月19日 星期四

德國「寶兒」Mederma除疤啫喱

好開心今次有機會同MEDERMA FOR KIDS 合作,時間過得真係快轉眼間我地試用依個產品已經8個星期啦!真的好好用,前幾排我POST左有關依個產品的資料後, 已經有幾朋友仔INBOX, 就連住係外國的家姐都叫我幫佢買一支, 因為佢知道我BLOG係冇什麼利益收取的, 只係實實在在的同大家分享我的用後感………..
 
哈哈….俾大家睇一次依個咁精緻的包裝先, 唔好認錯其他牌子….
 
睇我家豆豆好似已經當左佢係補品咁日日用, 仲要都自己來. 果然係好貪靚的BBHEHE….
 
搽都搽得特別可愛過人…..
 
 
 
大家仲記唔記依張係我第一日用拍低的, 依家再睇返又真的覺得好深色下

 
下面張相就係我試用左4個星期後的效果,係唔係淺左好多呢 依個的果令我更有動力試用黎緊的4個星期
就係4個星期後的成果更加推動我KEEP住早..晚同佢搽, 而且仲有好用恆心咁日日搽, 睇下用8個星期後的成果………係唔係要嘩一聲呢,

近日天氣乾燥左好多, 豆豆臉上即時出現左一達達, 我都俾佢搽依只德國「寶兒」除疤啫喱, 今早起身發現個D粒粒冇晒, 真的正啦
 
 
講左咁多以上以下面的產品Detail而依D資料係由MEDERMA FOR KIDS 提供的, 相信大家應該更有信心同好想快D去買返來試.HEHE……………


產品資料

德國「寶兒」除疤啫喱

「寶兒」幫助兒童預防及修復疤痕

適合於:

兒童身上新、舊、凹凸疤痕使用,有效減退及改善陷入或凸出之疤痕, 如因意外創傷、燒傷、蟲咬、縫合或手術產生之疤痕。

-
迅速滲入皮層、改善及平衡疤痕細胞組織增生
-
德國皮膚除疤專家研製
-
清新提子味的紫色啫喱,提高兒童參予傷疤治療管理的主動性,加快傷疤的痊癒
- 100%
德國製造

 

主要成份:

- 植物成份、性質溫和、不含毒性

Water (Purified), Allium CEPA (Onion) Bulb Extract, Xanthan Gum, Allantoin, Fragrance

*於按摩的同時, 紫色的啫喱會慢慢減淡至透明,這表示啫喱的除疤成份己滲入皮膚!

 

使用方法:

Ÿ   12歲以下兒童,每天3次,把德國「寶兒」紫色的除疤啫喱塗於患處,然後輕輕按摩塗抹。新疤痕應於傷口癒合後,立即使用。使用約八星期;舊疤痕約使用三至六個月或至效果滿意為止。

Ÿ   男女合用

 

售價:HK$ 169 / 20g

銷售點:屈臣氏、萬寧、太古城APITA、一田、SaSa.com及各大藥房

查詢電話:2596-1837

沒有留言: