2013年12月29日 星期日

Happy Chrismas Party on 26 Dec.

 
 
我地真的好喜歡聖誕節, 因為係一個好開心同好WARM的日子, 差不多年年都會係家中搞一次聖誕大PARTY 等大家見下面開心下, HEHE....
今年我地更加好好彩地BOOK到大廈的康樂室,所以可以邀請多少少小朋友一齐參加...
我地一早已為來臨的小朋友預備好聖誕禮物, 人人有份永不落空....
 
亦為大家預備豐富的聖誕大餐, 除左原只火雞,煙三文魚同日式串燒係訂購之外,其他的咖哩雞, 咖哩魚旦,生果沙拉, 土匪雞翼,鴨胸炒烏冬, 芝士磨茹焗西蘭花,香煎牛肉腸全部都係我同豆嫲嫲 一齐整的,再加上舅父的秘製原只燒羊腿同表嫂的甜品真的好好味啊同好飽啊.....
 
食飽後, 小朋友仲可以到室跑玩下室外活動, 真的太好啦...
玩完一輪後又到大家交換禮物的時間啦,大家好緊張自己會抽到什麼禮物,HEHE...

唔知程程哥哥同豆豆傾什麼秘密呢....係唔係同豆豆講不用緊張下個到你啦....


全場年齡最大同最細的一齐合照,真的特別呢..........多謝舅父一路都咁鍚我地,HEHE




 
大家除左好交換禮物外, 做小朋友就更加開心因為的額外小禮物, 真的太開心啦...

最後大家來一張YEAH晒的合照啦....明年再玩過!


沒有留言: