2013年12月30日 星期一

惠氏營養品 x 媽媽Blogger 聖誕聚餐

非常多謝惠氏營養品邀請豆媽出席今次咁特別的EVENT, 點解咁講呢. 因為今次我地係去參觀惠氏位於葵涌貨櫃碼頭既倉庫, 真的唔係人人都可以入去的, 所以去之前已經充滿住好奇心同興奮, HEHE, 係唔係有D小學生去旅行咁呢..........
我地一班靚媽BLOGGERS,一早已相約係葵芳MTR等惠氏的專車帶我地入去依個咁特別的地方,到步後大會就安排著返件反光衣先,因為安全措施真的好緊要的, 之後就開始左我地行程啦。。
第一站就係由工作人員解釋佢地係點樣根據市場的需求而去訂貨同造貨,跟住運貨來倉庫的程序,真的唔講大家都唔知原來原來每一個步驟都好嚴謹的,因為工作人員開櫃前及開櫃後都會重覆核對文件上資料


之後再用車一板一板地車入貨倉庫,而每一板奶粉有720罐咁多家,真的好利害亦好想佢地送一板去我屋企就好啦。。。。

睇下我地企緊依個地方只係惠氏倉庫的一小角,而且井然有序的放好佢地存貨,係唔係好壯觀呢。大家真的不用怕有缺貨的問題。。

依個真的不得不介紹呢。因為依個係惠氏專為香港BB而設的"預留存貨"倉庫, 即係話如果市面上真的有缺貨的問題,惠氏就會提供依個倉庫的奶粉俾香港出世BB,而且佢地會定期更新佢地奶粉儲存數量,以確保提供最新鮮日期的奶粉俾香港的BB, 真的大大提升左我對惠氏的信心。。



參觀後,我地去左尖沙咀o既樓上Cafe傾計食晏

除左環境好舒適之外更加多謝惠氏為我地小朋友準備左聖誕禮物,真的好驚喜呢



用膳的期間,惠氏再講解一下佢地點樣保證市場有足夠o既貨
令到爸爸媽媽可以安心隨時買到奶粉

  1. 預留充足存貨
    每月特別預留足夠存貨予本地小朋友,充分滿足本地市場需要
  2. 訂貨不設限額
  3. 迅速送貨
    零售商於每天指定時間前確認訂單,惠氏營養品將迅速於下一個工作天送到
  4. 雙重監察系統
    除惠氏的銷售團隊,更首創獨立巡查團隊,走訪各大零售點,主動跟進存貨量,確保沒有出現缺貨問題
 


仲有美味的午餐呢。。。





返到屋企豆豆見到份禮物已經興奮到不得了。

仲自己折左禮物爸爸一齐玩。
真的再一次多謝惠氏同Shemom o既邀請, 令我地有一個咁難忘的上午。。。


沒有留言: