2014年6月10日 星期二

靚媽的約會@銅鑼灣皇冠假日酒店

近日太多負面新聞啦!睇到心到寒咪同冇好耐, 亦深深體會到現今的女性真的唔易做,時時都要內外兼顧,所以有什麼心事真的要搵朋友傾 下OR 搵一D可以令自己放鬆的興奮,去減低冇型的壓力, 亦希望所有的男人都可以多D體貼,同多D幫手家中大大小小的事, 而且一味做低頭一族,HEHE.......
上個星期六亦係我地依3位靚出去Relax的時間, 只係短短一個下午已經可以令我地開心到得了,因為我地係一次放低小朋友約出去見面, 真的有講不完的話題同個口食不停, WAHAHA...

今次我地約左去銅鑼灣皇冠假日酒店食TEA BUFFET, 依家酒店係位於跑馬地口, 依度的環境同我讀書時期的樣已經完完全全不一樣, 為一冇変的就係依間和興凍肉店,

雖然係TEA BUFFET, 但食物的水準非常之高, SUSHI同魚生都非常新鮮, 大家都不斷話好好食, 唔知係唔係不用照顧小朋友的原顧, 所以食得特別開心同投入呢..HEHE


但我最估唔到的係連TEA BUFFET都有長腳蟹, 青口, 凍虾同翠螺, 真的非常之GOOD....
熟食亦有咖喱, 炸物, 魚之類的食物

仲有車仔都麵食呢.HEHE...............
如果你係愛芝士者, 你一定會好興奮,因為都有好幾款你選,
正.........

仲多種沙律, 我每樣都有嘗淺少少.HEHE.......................
我唔客氣啦...我個人比較LIKE食冷盤多, 真的食左不少魚生. 好好味啊..........

 食完熱野後, 我地就開始食甜品, 依度的甜有好多不同的款式, 連我依個不太愛甜品之人都俾吸引住呢....

依個法式燉蛋滑都不了,好味之外我更愛佢杯, 真的好靚啊.............................
 

 

最後我地慢慢地飲未咖啡...真的好享受的一個下午....

 
 

 

沒有留言: