2014年9月24日 星期三

產品試用之《位元堂》出品的『小兒清熱散』

今次試用的產品係《位元堂》出品的『小兒清熱散, 豆豆BB時已經開始食《位元堂》的珠珀保嬰丹同正猴子棗末LA, 所以我對佢的產品打100%的信心同安心, 而且今次試用的『小兒清熱散』正正啱晒我地今次出外旅行用, 因為出去旅行時真的會食好熱氣的食物,又怕豆豆去唔到POO POO, 今次有左佢就無有怕啦………….
豆豆話今次去旅行要自己拉皮夾夾,所以我地就幫佢預備D衫同訓覺要用的野,當然少不了依盒《位元堂》同平安藥啦, 相信係每位MAMA同我一樣有預備依D,HEHE….
我地出發啦, 點解依位豆豆妹妹咁夜仲係咁精神家……………
『小兒清熱散』含牛黃、水牛角、太子參等三大珍貴中藥
有助清熱解毒,紓緩喉嚨痛、口瘡、口氣大、眼垢多、小便帶黃、大便不暢等熱氣徵狀,配合其他中藥材,無添加劑,全方位針對小兒熱
, 對我地依D在職媽媽實在太方便太貼心啦
 
 
Packing 方面亦好方便啊, 一盒有10小支, 帶出街都好方便啊, 真的隋時隋都方便飲用,因為可以直接加入湯, 奶到,當然最好就用白開水開啦,但因為帶有少少苦澀豆豆唔LIKE, 所以我每次都直接加入奶到,等佢不知不覺間飲左,HEHE……………….
 
大家睇下位3.5YRS的小朋友仲好鐘意用奶樽飲奶, 因為佢話自己係BB, WAHAHA…
MAMA,只要見到自己的小朋友身體健康, 開開心心成長,真的用什麼方法飲用都冇所謂的,
售價:HK$138
銷售地點:位元堂門市、屈臣氐及特約藥房
faceBook
http://www.facebook.com/wytno1baby
查詢:2727 8911
 

沒有留言: