2014年8月28日 星期四

野菜餃子~~~~~

 大家會唔會好似我突然間好想食某D野咁呢, 前幾日我經過某間好出名的水餃店突然間好想食餃子啊, 見到佢D 價錢真的嚇左一跳, 我冇記錯係未煮熟地餃子12只$30-$35到. 但以我家豆爸的食量,真的唔知要幾多打好, (大家見佢的身型就可諗到啦)WAHAHA....所以我都係自己買材返屋企整算啦, 起碼保證所以材料係新鮮而且價錢仲平好多,HEHE.....
材料方面: 餃子皮一斤$13, 多瘦少肥的豬腩肉$35, 中SIZE的野   菜一個$5, 中芹2棵 $2,蔥2棵,蛋白一只..........
 
 
 醃料方面:將豬腩肉加入盐1茶匙, 糖1茶匙, 生抽1.5茶匙, 普寧豆醬1.5茶匙, 薑汁同麻油少少再撈咪一齐再醃佢2個鐘到....
之後將野菜切成2邊洗好後就用刨絲器將佢刨成碎, 再搾干水份就可以放入已醃好的豬腩肉到.....
跟住我會再將加入剩下的材料就係中芹粒同蔥粒同蛋白再撈一次同試一次味,如果覺得唔夠咸可以再加少少盐就可以開始包餃子啦..........
通常我會買圓形的餃子皮多, 因為包起來比較好包而且食時又唔會大,再將包好的餃子排好係蒸碟上, 但記得放少少生粉係碟上, 咁D餃子就唔會太易破的......
 
如果你諗住即食的話我覺得用水煮熟就最好味的,因為可以保持豬肉的質量同比較JUICE的, 但如果你想用來煎的話我就建議將包好餃子蒸好後再煎,咁D皮會好脆家啦.............
 
依盒就係我的煎餃子LUNCH LA.....

 


沒有留言: