2014年8月21日 星期四

「Q嘜親子廚神大賽2014」

好開心啊,今次得到香港優質標誌局(簡稱:Q嘜)舉行的第三屆「Q嘜親子廚神大賽」的評判, 未出席時已經好興奮,因為平同豆豆一斎煮野就煮得多, 今次仲可以一斎擔任評判, 所以心情特別的緊心同期待, 更加希望透過依個活動去鼓勵更多家長參加多D親子的互動機會從而建立互相之間好更的關係........
 
豆豆手拎住的就係今日平分個表啦, 一陣我地會按照參賽者的合拍性同食物的賣相樣去選出今日的冠軍的....

豆豆豬仲話要整個搞笑樣同參賽者打氣, 加油,加油.....................

Q嘜仲請來美國著名烹飪節目主持人MR.Martin Yan來做評判, 大家一見到佢係唔係就會諗"YAN CAN COOK" 個節目呢, 我細個時都成日睇佢煮野食, 但估唔到今日可以同佢出席同一個EVENT, 佢個樣真的十年如一日,而且仲SUPER NICE, 豆豆一行前出佢就一手抱住豆豆同我地合照啦。。。

參賽者亦各就位啦。。。大家著上廚師衫後真的好醒目啊。。。。。

是次的主題就大家要把大會提供的材料凡造出可愛的造型,當然要睇咪媽咪同小朋友的合拍度啦。。。大家睇下佢地幾投入,而係台下的我亦為佢地緊張。。。

由過一輪緊張的比賽後,總於有結果啦,而「最合拍親子組合」就係由Chef 02 匡匡豬同媽媽奪得

 

而「最佳賣相獎」同「Q嘜親子廚神大賽 2014」由Chef 20嵐嵐同媽媽成為今屆雙料冠軍!

最後大家仲來一個大合照去結束今日咁開心又緊張的活動。。。。

相信沒有得獎的其他參賽者亦唔會失落, 因為佢地已經得到一次寶貴的機會同贏左家人同現場朋友的支持, 如果大家想知道多D有關Q嘜的資訊同update 的活動就真的要留意佢地的網址:http://form.redasia.com.hk/qmarkchef2014/, 希望我同你都成為下個活動參賽者啦。。。。。。。

沒有留言: