2014年8月14日 星期四

潮式炒薄殼

 
好開心啊,冇意中竟然俾我係街市見殼啊......如果你係潮州(自己人)的話一定會食過, 我記得細時食依種貝殼時都會同妹妹們搶住食, 睇下邊個面前堆積家殼有幾高, 因為依個貝殼好多殼, 蜆肉比較細, 但就十份鮮甜, 真的好好味啊....................
我買左一斤, 賣海鮮的檔主都好好搭咪D薄荷俾我, 真的太好啦, 因為正中的食法就蒜泥, 指天椒粒同小小魚露, 盐同薄荷去炒的....買返的薄殼真的要花D功夫去洗, 因為真的需要足粒呎粒咁從一串串的麻繩甩出來,再洗下佢., 但緊記要快D炒, 如果唔係就好易壞的....

見到D九菜花咁靚, 我又忍唔住買左2扎來炒虾皮,真的好好味....大家可以試下...

仲有潮式薑蔥炒蟹.......
原本諗住買D蜆來煮冬菜勝瓜粉絲的, 但返到屋企先知家中冇粉絲, 所以為有用D甜麵鼓炒, 但又出奇地好味.....

又清清蒸半條馬友魚俾豆豆B食.....

 
 
 
潮式炒薄殼
 
         薄殼                     一斤
         新鮮的薄荷         二棵
         盐                         少少
         魚露                     少少
       魚露                 一
             蒜頭                                4辨
 
 
做法: 將買返來的薄殼從一串串的麻繩中甩出來,再洗下佢, 跟住燒紅個煱落油, 炒香蒜頭, 但炒到有少少蒜香味就可以落薄殼一齐炒, 再加埋盐,魚露,魚露一齐炒, 如果你見D薄殼已經開晒口時就熟啦, 最後加咪D薄荷炒二下就OK 啦...............
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言: