2014年8月3日 星期日

賣旗日

平時買旗就買得多啦,!但今次係某機會下俾我同豆豆嘗試左我地人身的第一次賣旗日,真係一個好義意的活動, 所以我同豆豆更加一齐親子裝上場,希望可以叫到多D人幫我地買旗幫助一班有需有的人事.........
對家住係新界的我地要8:00AM去荔枝角,真的對3YRS小朋友來係有D困難, 但見豆豆咁精神個樣就知對佢來講係冇問題的...豆豆加油...........

今次我地賣旗的活動係與香港復康力量合作, 希望透過賣旗籌到多D款項幫助有傷殘人士, 我亦希望透過依個活動教豆豆助人為樂的本領.....


 

我地出發去賣旗啦.....老實講依個并唔一個表面睇來好易做的事, 我記得我地啱啱開始的時候講左好多"早晨,方便幫我地買支旗嗎" 真的食左好多白果,有D人會直行直過當聽唔到, 有D會講我趕時間, 有D人會話冇散紙,其實佢連銀包都冇睇過的, 真的有少少失望亦少少唔想再開口問,拉住豆豆一邊行一係度諗底香港人心愛去左邊呢, 因為我相信捐十元8块并唔係一件好難的事, 而且我地小小慷慨捐款就可以幫助好多有需要的人,  我就係以依個理念,再一次同豆豆努力向每一位路過我地身邊的人問....因為我真的好想俾豆豆知道唔係樣樣野都會咁順利的,無論遇什麼困難都好都要努力向前.............
後來我地去人流多少少MTR口度賣, 我做問個個, 豆豆做貼旗仔個個,再一齐Say thank you!!!!!! 真的不斷地向每一位的人士問,豆豆見多人幫人我地買旗後,佢亦開心左,有D姐姐真的見我地的努力捐左一百俾我地,亦有外國人,內地人幫我地買, 因為做善事真的冇分你,我同國藉的。。。。。。。 

要一個3YRS的小朋友係條街到企3個鐘真的唔太易,當然佢間唔中會話媽咪好累,好想走,我亦努力同佢講媽媽知道你辛苦啊,我地一齐努力賣買完就去食雪糕啦好唔好!之後佢又會再努力返,就連隔離個餐廳個EE都話佢乖送左糖同益利多佢飲,亦有其他捐款人士見佢咁可愛請佢食其他野仲捐左多$俾我地作為一個鼓勵,真的太感動啦。。。。

大家識到依個係邊個嗎,HEHE。。多謝豆爸放工後都過來幫我地打氣
我地亦左一班好乖巧的姐姐,希望豆豆日後都好似佢地啦。。。。
最後我地賣左5大張即係250個旗仔亦講左250次"早晨,可以幫我地買支旗嗎",$帶當然重到不得了。。。當我交晒所有野俾有關機構時先時自己係又幾咁口渴同累,但只要幫到有需要的人士,累都係值得。。。。

多謝香港復康力量頒發義工嘉許狀俾我地。。。。

豆豆真的好累啊。。。。。我冇記錯佢又一上車訓到佢醒足足訓左5個鐘。。。Baby你太可愛啦!
經過今次的活動後, 我同豆豆每一次去街見到有人賣的地方,都自動行過去買旗, 希望我地都感染到你地。。。施比受更有福!!!
 
 

沒有留言: