2014年7月31日 星期四

CUPCAKE CLASS@ SHERRY & JAYDEN CUPCAKE WORKSHOP

識我的人都知道我好鐘意同豆豆係屋企一齐整野食的, 因為真的一個好好的親子活動,而且還可以透過不同的親子活動增加我地之間的相任同合拍性,今次更加多謝 SHERRY & JAY CUPCAKE WORKSHOP 的邀請令我同豆豆有機會參加咁專業又好玩CUPCAKE CLASS
 
今日我地要整的就係圖中的CUPCAKE啦, 係唔係好靚, 一陣又睇下我同豆豆整個d啊....

WORKSHOP仲為小朋友預備小廚房的套裝, 真的好靚, 如果有咪親子裝就好啦...hehe

真的好多謝WORKSHOP細心地為我地預備左好好味的早點, 令我地上堂都可以品嚐WORKSHOP的水準, 真的好好味.....

佢地亦我地set up左所有的用具, 真的好正. 等我地一埋就可以整啦...

上堂前聽下SHERRY & JAYDEN創辦人講解下佢地品牌的意義, 原來依對 SHERRY & JAYDEN俄羅斯娃娃背後有好大的含義. 因為佢地的目的就圾鼓勵家長同小朋友永遠不放棄, 即使遇到什麼錯折都要好似不倒翁一樣屹立不倒的, 真的帶左一個好正面的信息俾我地, 老實講今現小朋友的心靈真的好脆弱, 下下都要話死, 作為父母時時擔驚受怕, 所以我時時都會同豆豆一齐做好多不同地互動的活動, 令我地更加FRIEND.....

今日仲有2位朋友仔一齐參加, 真的太好啦...

之後仲有靚靚試範點樣整造型,跟住我地就開工啦...............




睇下我同豆豆幾咁投入去整CAKE...


佢真的好俾心機咁去完成每一個步驟

睇下我地的製成品幾靚..............

帶左廚師套裝的小朋友真的好醒啊.HEHE........

SHERRY & JAYDEN 來緊仲會一係列的俄羅斯娃娃的產品, 大家真的唔好錯過啊
 

小廚師們一齐影張靚相先...HEHE


【暑假親子CUPCAKES班,仲有靚靚既廚師套裝俾你拎 !! 】
 Sherry & Jay x Twinkle Cupcakes開辦工作坊,各位家長可以帶一位5-12歲嘅小朋友嚟學整cupcakes , 之後每組仲可以拎到價值$220嘅醒目小童廚師套裝一套,有得玩又有禮物收。

﹝工作坊A﹞
日期:2014年8月5日(星期二)⋯⋯

時間:晚上7時至9時

﹝工作坊B﹞
日期:2014年9月7日(星期日)
時間:下午2時至4時

名額:每班12組(每組包括一位家長及一位5-12歲之小朋友)
費用:每組港幣$450
包括:4件蛋糕、裝飾材料及工具,包裝盒,食譜
凡參加以上工作坊,每組均可獲贈價值$220之小童廚師套裝一套(名額12份)
地點:尖沙咀河內道18號K11商場2樓221號舖

如欲報名或查詢,請聯絡:
Email:info@sherry-jayden.com
Te::2782 2686 / 2782 1962
Facebook:Sherry & Jayden

沒有留言: