2014年8月14日 星期四

早茶@蓮香樓

暑假期間豆豆多左係爺爺嫲家SLEEP OVER, 因為有位鍚到佢燶的叔叔陪佢顛, 每次都玩佢E娃鬼叫咁,豆豆真的係一粒幸運豆, 因為真的有太人錫個豬豬啦........
 
 
星期六早上嫲嫲, 爸爸同叔叔都要返工, 我同豆豆就陪爺爺去蓮香樓飲茶氹佢老人家開心, 因為爺爺成日都好想帶豆豆豬去佢舊時去過的地方, 睇下爺爺有孫萬事足個樣就知幾咁開心啦.......

入到酒樓已經俾舊時的餅紙盒吸引住我啦.....真的好特別,顏色又鮮艷,喜慶的感覺真的好重.....

仲有一個個掛住的竹籃, 唔知係唔係來裝果蒸糭家呢...我都係第一次見到的
除左擺設特別外, 連佢其中野都好特別, 因為依度係自己等位, 冇得拎籌的,真的好似返返去自己細時去酒樓飲茶的情況, 

而從每一位市應手勢同年齡就可以知道佢地應該係依度工作好耐時間.........
仲要依度所以有點心都係推車仔的....每每有車仔從廚房出來, 大家都會好奇地想知道車上賣的係什麼點心, 所以大家都會一窩風上前睇下...真的好回味細時去酒樓飲茶的情境.....
 

爺爺好想食豬肚燒米, 可惜我地等左輪都冇出, 為有叫個普通燒米食住先...

仲有豆豆致愛的雞腳, 依度個雞腳係成只上的, 味道都唔錯的....
而虾腸我就過一般, 因為佢的拉的粉有D厚.所以口感不太啱我...


鴨腳雜同棉花雞都好好食....
 

食飽飽後就陪爺爺周圍行下....一話影相豆豆又即刻擺個靚POSE同爺爺合照, 果然係爺爺的甜心, HEHE.................
再同媽咪合影.....

跟住我地就返屋企就嫲嫲收工去街街啦...........................
 

沒有留言: