2014年2月3日 星期一

林村行大運日

大家新年快樂, 我豆媽祝大家馬年心想事成, 萬事如意!
今年我地一家人帶左豆豆去林村行個大運之餘又俾佢感受下香港圍村的新年氣紛,真的好熱鬧好開心啊!
 
入到村口已經感受到人山人海的氣紛, 原來年年花車巡遊後的花車全部都放左係依度, 仲有我好鐘意的STAUB煲煲,HEHE...
 
 
之後我都搵到依間西餐廳食午餐, 門口都放左一棵好大好靚的桃花, 豆豆都話要同佢影相呢..
 

我原本我地想坐室內的,但已經冇晒位, 我地為有坐係OUTDOOR,不過都幾熱啊, 個個食到除晒衫.WAHAHA.....

ORDER左蜆內磨茹蒜頭炒意粉

招牌海鮮炒飯,好好味

三文魚芝士沙律,都好好食,因為三文魚有包住吞拿魚而且有勁多芝士

黑松露白汁海鮮焗飯

仲有法式焗田螺

依個豆爸真的識食,因為佢叫依個$399的牛扒食,不過又真的幾好味。。
 
食飽飽後又我地又係餐廳周圍影下相。。。

豆豆仲話依D大吉係ORANGE來的, 真的好搞笑。。。
 

HEHE....再來一張合照先。。。
之後我地去好多人的許願樹, 大家將自已來年的願望寫上去,之後努力泡上棵樹到,希望個個都願望成真!,hehe

 



之後我地再去掃街,買下小食
如果唔想泡上樹到,沿路行出來仲有一d牌板俾大家將自己的願望掛上去的,係唔係好靚呢。豆豆熱到連外套都除咪。。。。

我地仲買左一個風車俾豆豆,佢一路行一路用盡自己氣力吹個動個風車,希望大家來年都事事順利 

食好好味的蜜芽餅啊!

豆豆可唔可以食得斯文d啊。。。

之後我地又返去沙田影下相,行下街。。。



行大運個人都醒d。 來年我會努力寫多d野同大家分享,hehe。。
 

沒有留言: