2014年2月11日 星期二

中左FROZEN毒.................

新年除左拜年又拜年之外,就係睇賀歲片啦!今年我地除左睇了賭場風雲之外,仲同我個寶貝睇左FROZEN,真的好好睇啊,即情好似中左毒咁. 個腦不斷地唱佢地的主題曲, LET IT GO and DO YOU TO WANT TO BUILD A SNOWMAN.......................
入左好幾次戲院睇戲的豆豆,好似已經知道入戲睇戲就要食Popcorn同飲氣水咁, 因為佢一入到就話要買...
 
 

帶左3D眼鏡的豆豆型嗎..........

今次依套戲係我睇左咁多套迪士尼的戲中比較鐘意的一套, 因為主題係講親情的., 不似以前咁著重愛情的戲份, 而且係戲中加入好多歌曲,真的令部戲更加生動同令觀眾更加投入去睇, 就連2.5歲的豆豆都可以乖乖咁晒成部戲, 戲中姐姐好想同妹妹玩,但為左不要再出錯傷害到妹妹, 而關閉自己...... 妹妹初時都有誤解左姐姐 但當佢知道左姐姐的難處後,佢更加用自己生命去保護姐姐,亦將愛的力量把已冰封的城市変得熱熱鬧鬧......真的太好睇啦....
 
 
睇完戲我地仲去ELEMENT 的超市行下街同買下生果食, 依度的D生果種類好多. 就連豆豆致愛的草莓都有好幾種選.最後我買一大盒來至美國的$98,真的好甜...

大家睇下D橙有幾大分別, 細SIZE係我係屋企樓下惠康買的$15.9 三個, 而隔離個係係ELEMENT超市買的$17.9三個, 真的差太遠啦吧, 所以大家有行開個頭. 真的不防去入行貨.HEHE...

仲大大個忘記左邊度來的芒果都係15.9...............
 

哈哈.....豆豆仲學LET IT GO 內面的ELSA 一邊跟佢唱歌一邊跟佢做動作,真的太可愛啦.........
 
 
 
 

沒有留言: