2014年2月5日 星期三

年初一至初三的拜年日....

因為之前太忙啦... 有好多野想寫都做唔到, HEHE..所以我依家開始以倒序法慢慢寫返先
大年初一由頭紅到落腳豆豆緊係要同大家拜個早年, 祝大家笑口常開心, 萬事如意啦!
 做小朋友真開心, 由有新衫著又有利是逗,不過我地都派得好開心,HEHE...之後我地就出發去爺爺嫲嫲家拜年啦...
 
 
好多謝奶奶為我地預準左咸糕有我整的蘿蔔糕同芋頭糕, 仲有椰汁年糕同馬蹄糕, 不過我地掛住食又忘記影相.....

 

仲好好味的鮑魚,魚翅,干瑤柱,雞湯真的為年尾忙碌的工作補一補, 不過真的多謝奶奶老爺咁錫我, 時時都買補品俾我補身...

之後表哥一家都來左拜年, 豆B緊係最開心啦,因為又有2個表陪同佢玩. 大家睇下到佢食完chocolate仲抹嘴呢. 我諗豆豆依個新年真的食左佢成年份量的糖果...唉真的好好扛控制下依個為食妹妹
小有小玩. 大有大人玩.......我係唔係好勁呢

年初二, 係我返娘家拜年日, 往年會係娘家食晚飯,但因為今年豆爸要開工. 所以改為食中午開年飯...

豆豆依個造型靚嗎.
  
 
 多謝媽咪為我地預準的豐富午餐,之後豆爸就去開工啦, 我地就再去E婆們拜年....晚上再去五E婆係CWB家睇煙花, 咁近睇就真的好感受到煙花的氣勢同氣,好正啊.....
 


睇完煙花,再20幾人團拜,真的太熱鬧啦...真的好喜歡依種的氣氛,HEHE....

 

同相差一年的表姐特別啱玩,....

因為我同豆豆同表姐仔都係奶奶家過夜. 所以依2個小妮子一起身又開心過,
 


年初三我地一家就入去元朗舅父家團拜. 狗狗更成為依5朵金花的玩兒.豆豆不斷地追只狗子,真的好好笑


 

沒有留言: