2014年5月22日 星期四

一個浪漫的星期二晚

哈哈....星期二早上一打開FACEBOOK 就不斷見到2052014依D數字, 初頭我都唔知係嘜東東來的, 但最來有人解釋後先知係"我愛你一世"請用通普話講一次啦, 可以係咁特別的日子同老公拍下拖睇下戲仲有花收,感覺真的好SWEET啊...
相信今次係我人生中一次比較特別的睇戲, 因為豆爸包左個埸同我睇戲, WAHAHA 係唔係好似D XX城個D有$人咁啊.....講笑啦...只係咁啱我地睇個埸得我地買票, 不過依度的服務同環境真的一流, 真的好啱情侶去.............
 
今次我地睇嘅係豆爸最愛的SPIDERMAN,去拎票時,我就問豆爸晒唔晒買爆谷同野飲啊, 因為依D係每次去睇戲必買的, 點知佢答我"我都唔食依D野的"WAHAH..依句說話出至佢個口真的好好笑....

係唔係好靚呢, 而且佢d 櫈係可以自己較高度, 真的坐得好舒服啊....

多謝豆爸送支咁靚花俾我, 真的好似返到拍拖的時代, 畢景我地都一齐走過11年的日子啦, 真的好多謝佢仲有依份心思, 感覺真的好幸福啊...

地方真的好舒適同大, 音響的效果真的超正, 所以佢票比較貴都係值的...
哈哈....唔怪之得豆爸扮晒野話唔食爆谷啦....原來係套戲開始的時候職員就會送上豆爸之前ORDER左的食物同野飲, 仲不斷地同我地講"ENJOY"但係咁浪漫的情況下豆爸爆句好好笑野就係"嘩咁黑, 點食啊, 完全睇唔到D食物"wahahaha....真的笑死我啦...

 

除左戲院的環境正之後,連廁所都好靚同乾淨, 但少少唔好就係冇分男女

但所有野都好整齊同乾淨, 依個係我做左媽媽後比較CARE的, 因為真的好怕同小朋友去D好污濁的洗手間...
原來E-MAX廣場有展覽, 所以我地又影下相啦........


睇完戲再去食野. 原本想食元氣,但佢已經收左鋪啦, 所以佢隔離另一間食日本野.. 食物都好新鮮同好味呢..........


係一個咁浪漫的晚上真的不得不同老公講一句"老公我愛你一世"HEHE....

沒有留言: