2014年5月17日 星期六

麥當勞® 開心樂園餐® x Super Mario™ 博客主題聚餐

真的要再次多謝麥當勞/麥當勞公關公司邀請我同豆豆參加麥當勞®開心樂園餐® X Super Mario™ 博客主題聚餐,亦為落左個星期雨的心情找一點平衡, 因為真的過了一個好玩又開心的星期六, Super Mario都係算係我地依一代的集體回憶, 因為由GAME BOY 時代已經開始玩佢啦, 記得細時家中得一部GAME BOY, 所以5姐弟要輪住玩,而家中就長期KEEP住有"叮噹"叮噹", 好最好笑家係當聽到GAME OVER D聲音時, 下一個就會9秒9咁衝去接力, 真的好搞笑啊........

大家睇下會埸有晒 Super Mario™ 超級瑪利歐扭波波的佈置,真的令人興奮啊, 當然我亦我的寶貝介紹一下依位重量級人物啦及來一張合照先,HEHE.......... 
嘩......真的好靚啊.!如果你都想擁有佢地就真的唔好錯過來緊每個星期五麥當勞的 開心樂園餐啦. 因為每一個開心樂園餐都咐送一個玩具的, 而且每售出 「開心樂園餐」 一份, 香港麥當勞 將撥捐 港幣 一毫予「麥當勞叔之家慈善基金 ®」真的又得食有玩又做咪善事, 真的一舉幾得...
 
亦好多謝大會為我地安排左「1+2+3 餐牌」,即係豆豆次次去麥當勞都必選的「開心樂園套餐」,有得食又有得玩,作為媽媽的我亦好鐘意依個 「1+2+3 餐牌」,因為主餐、配餐同飲品都可以自己選擇,因為豆豆比較細個, 所以我都會以粟米杯代替薯條,飲品又可以選豆漿、高鈣低脂牛奶、荳奶、橙汁、熱朱古力、利賓立等, 睇下豆豆食得幾滋味....
 
食飽飽後我地開始整勞作啦!豆豆同我一齐努力地,油油油......
   係唔係好靚呢.............
嘩....主角"Super Mario"來啦........真的好高好大只啊,我同豆爸好似見到巨星咁, 不斷地尖叫..真的太興奮啦!
大會亦安排我地同Super Mario合照, 大家睇豆爸個樣笑到見牙唔見眼咁, 就知佢興奮的程度去到邊啦, 佢仲要求我幫佢同Super Mario影一張呢.....................
 
 
開心的時間過得特別快, 話咁快就完左我地的活動啦,所以大家再同Super Mario影多一張 



16/5 另一款是碧姬公主印章,打開底部揭蓋,向前推動著儀態萬千的碧姬公主,當碧姬公主向前移動時,更會留下由留下粉紅色印章組成的可愛足跡。

 



  13/6 開始換的是企鵝瑪利歐,將企鵝瑪利歐向後拉,他便會搖擺著向前走!

20/6 開始換的是火焰瑪利歐,按包裝上的指示,將「火焰瑪利歐」固定在圓形的磚地上,再把火焰球
放到指定位置。只要向前推「火焰
瑪利歐」,火焰球便會發射出來。
 
大家真的唔好錯過啊...


是次活動是應麥當勞/麥當勞公關公司邀請出席的
活動中所享用的食物及飲品、獲取的禮物及活動中的特別節目均是由麥當勞/麥當勞公關公司應是次活動特別安排予參加者的   
  
 

沒有留言: