2014年4月1日 星期二

炒三絲

近日好多朋友仔同我講, 豆媽不如每日寫一個食譜等我地學下......HEHE,講真教就唔膽當啦, 不過我都好樂意同大家一斎分享野食的樂趣,今日我就整左個炒三絲,係我眼中所謂的三絲就係將家中餘有的食材変成一道易整又好美味菜.......
材料方面: 雞脾菇一只, 雞柳三條(用生抽, 糖, 少少盐, 生粉醃十分鐘)  金筍一條,台灣淡口炸菜半個(亦可以用包裝好炸藥絲),
薑適量,記得將所以的材料都切絲......

開鍋落少少油, 油熱左後就下薑同炒炸菜, 因為炸菜本身帶有的咸味比較重, 所以我會落少少糖去令佢冇咁咸, 之後分別將雞脾菇同金筍炒熟就OK
 
最後先炒雞肉, 當D雞肉熟時就可以加埋之前炒好左的其他配材再大炒,再加多少少生抽, 蠔油同糖就完成.

近日見街市有好靚的蒜心賣, 雖然$20一扎有D貴, 但為左過下口引就買左一扎來炒豬肉, 味道真的好好味, 大家不妨買來試,........
 

是晚仲有豆豆最愛的薑蔥蒸黃腳立魚......


沒有留言: