2014年4月15日 星期二

衍生金裝小兒清熱靈顆粒沖劑


今次真的好開心可以衍生行有限公司合作, 因為豆豆由BB始已經飲衍生開奶茶家啦,今次有機會試佢地的衍生金裝小兒清熱靈顆粒沖,真的非常難得, 加上佢地係香港品牌,所以更加令你生愛身令你安心,而且佢地亦係為每一位小朋友的需要而選用靚的藥材制造出優良的產品, 真的啱晒我地上班一族的家長HEHE……..


大家睇下包裝方面真的好易儲存同方便攜帶, 因為每一罐內面有20X10, 獨立的包裝可以即沖即飲就算帶去旅行都無有怕啦.......


我家豆豆公主係比較容易出現便秘的情況,可能人大多, 又食得雜食多. 所以一有熱氣就好難去便便而且流晒血,又影響左佢的食慾, 有時豆豆仲會哭時話, 我唔去POO POO, 因為好痛, 我唔想去, ……作媽媽當然心痛都不得了, 所以我成日留意住方間唔同的產品去幫助佢, 令佢冇咁辛苦………….



今次有機會試左衍生金裝小兒清熱靈顆粒沖劑後令我大大增加左對佢地的信心, 因為豆豆試左2個星期後便秘的問題改善左好多, 又冇易發脾,真的太好啦.........

沖方亦非常簡單, 一條10克的衍生金裝小兒清熱靈顆粒沖劑加100MLOK LA, 家亦可以加入奶, 湯度俾小朋友飲,真的好易Handle的

之後將已加水內面衍生金裝小兒清熱靈顆粒搖一搖佢, 就可以俾我地寶貝飲啦...... 

係唔係真係咁好飲, 睇下豆豆個樣就知啦,HEHE......
 
睇講左咁耐不如大家一斎睇佢有什麼令你安心的成份啊:
產品精選藥食同源的山藥、茯苓、麥芽、金銀花、桔紅、百合、鮮白茅根、山楂、益智仁、玉竹,不含蔗糖,BB熱氣清,活潑又精靈。
 
如果大家想買可以去各大藥房,萬寧,屈臣氏都售的

沒有留言: