2014年4月7日 星期一

我們.................

 

老人家成日話"在家靠父母, 出外靠朋友", 真的覺得人愈大就愈能體會同明白當中的意思,HEHE....
依幾位靚女就係我由中一識到依家的好朋友呢, 我地依4個人無論身型同性格都分為2種的, 睇下我地的坐位知啦, 動的一邊, 靜的一邊, 但唔知點解, 我地走咪一齐又变好夾的. HEHE...可能依D就叫做緣份,而我亦好珍惜同愛惜依份的友誼 .......
 

 
我依邊就係性格比較動同身型比較高大的一邊啦....
而另一邊就性格比較斯文同身都好型嬌俏的,但我地全都係靚太同靚女來的,HEHE....

我們的晚餐係為陳惠娜同學錢行的, 因為佢又要飛去美國生活啦. 依個冇腳的女仔唔知幾時先可以定落來, 因為佢成日都係不同家國家生活, 如果我未有家庭的話, 我都好想體驗依種一個生活在好多不同國家的滋味, 因為可以識多D唔同的文化, 當然現在的我已經冇法做到, 所以眼中只有羨慕同祝福2個字呢.....
是晚我地book左依間位於旺角的YOUFU CAFE食, 環境同食物都ok ,好多年青人來食, 我好鐘意依道BBQ豬肋骨.好入味同好多汁呢...
 仲有牛肉

墨西哥餅,幾好味, 有少少辣辣地

海鮮意粉

我地仲食左好多其他野, 但掛住講野同食忘記左影相, HEHE...
食到好飽啊 亦係我地SAY GOODBYE的時候,希望我地好快又可以見面啦。陳惠娜記得得閒UPDARE下你的近況俾我地啊。。。

SAY GOODBYE 後,我地仲3個仲去左百老匯睇電器,最終大家都有收穫呢,我買左部NEX5T, 另外2個好友亦分別買美顏機同空氣清新機,最搞笑係個售貨員係我地離開時要求同我地影張合照,真的好搞野亦係第一次遇到的事, 但我忘左同佢要返張相,唉。。。。。
 
依張就係用我的新相機影的, 後果都唔錯的。。。

 
 

沒有留言: