2014年4月28日 星期一

速效瘦

 
天夏就到啦. 真的好想同豆豆去沙灘游水同玩沙啊, 但見到自己的肚腩同豪華臀真的好頭痛啊,因為又要搵d大件衫遮遮掩掩, 真的好冇引囉, 以前的我真的油浸都唔肥, 但因為月坐時不斷地進補同生完後好少運動,又日日坐係OFFICE做野, 所以令體內面的脂肪慢慢地囤積而造成左今日的大肚腩同豪華臀, 正我係頭痛緊依個問題時, 好多謝TRIMTON邀請我試佢地的產品「速效瘦, 真的太好啦……
 睇下佢地包裝幾精緻, 相信眼利的人一定一眼就認到佢地的產品. 唔好睇佢細細樽, 但原來佢成分好勁家, 因為主要成份 Chiorogenic Acid , HCA Organic Acids對我地依d針對產後減肥的靚媽來講真的來得更易同輕鬆的瘦身而且冇任何的副作用而主要的功效係:
 
針對腰肚難減頑脂,加速消耗積存脂肪,消走鬆泡泡肚腩能抑制脂肪合成,同時加速燃脂效能,
 
針對難減的Hip位及大腿,有效減寸。再加上專利腸溶微粒技術,
有效防止特效燃脂技術被胃酸破壞,確保瘦身成份被有效吸收,加強燃脂功


使用方法更加易Handle,因為只需每日2, ,晚餐前各服用1 , 以溫水送服就ok la, 相對以前個d產品, 一次要食7-8粒來講, 真的方便好多, 二而且細細粒好易吞食,但我估唔到一粒的膠囊內含400粒燃燒彈, 更加快而準確擊破全身的脂肪,大家睇下面資料就知佢有勁啦,hehe……………………

 
你知啦, 生完bb的我地真的好易冇記性,所以為達到更好的效果同記得安時服用, 我亦準備個靚HELLO KITTY盒仔, 將每日要服用的份量放內去, 只要食3盒就可以完成一個療程啦, 到時就不用遮遮掩掩著衫去沙灘

 
如果你想有美好身型迎接依個HOT,HOT,HOT的夏天不妨去萬寧買來試下, 萬寧係佢地的獨家銷售點,唔好去錯地點啊! 而售價係 $520/ (60 粒裝)
如果你知多D有關產品的內容亦可以依個電話號碼 (852) 2408 2244

 

 

沒有留言: